Bingo?

Så, nu har jag sträckläst Bingo Rimérs självbiografi så att ni ska slippa. Ja, den går i stort sett bara ut på hur många (och vilka) glamourmodeller som Bingo delat säng med och hur han lyckats tjäna ihop sina pengar, och nej, man får inget svar på vad Katrin Zytomierska egentligen ser i honom. Nu behöver ni inte slösa tid på att läsa den. Se bara som jag ställer upp för er på min graviditetslediga tid. (Boken lånades på biblioteket, så tro för guds skull inte att jag lagt ut pengar på detta skuldfyllda läsande.)

Under tiden som jag läst detta mästerverk till självbiografi har jag haft ena ögat på Bachelorette, mest av nostalgiska skäl eftersom det var ett favoritprogram i mina yngre år. Det verkar gå ut på att en väldigt snygg, men urbota tråkig och helt i avsaknad av något som kan liknas vid någon slags personlighet, tjej, bland 28 lika snygga, men urbota tråkiga och helt i avsaknad av något som kan liknas vid någon slags personlighet, killar, ska hitta en som hon vill gifta sig med. Visst är det kul att titta på vackra människor, men hade det inte varit lite mer underhållande om åtminstone några av dem hade haft något att tillföra?

Imorgon kanske jag får väga upp det helt hjärncellsbefriade som jag ägnat mig åt idag med att samtidigt som jag läser Tolstoj ha ena ögat på Det sjunde inseglet. Tål att sovas på saken.

Kommentarer
Postat av: Elna

Tycker du har gjort dig förtjänt av en rejäl dos skräplitteratur! Inte ens DN:s kulturredaktion kan väl ha läst Kafka med flera under sina eventuella graviditeter? Nu väntar vi bara med spänning på att Bingo ska komma ut ur garderoben. För mig är det lika uppenbart som Peter Jöback och Ricky Martin...!

2011-03-28 @ 16:08:39
Postat av: Smugglosmurf

Hmm, du kanske är något på spåren där... Har aldrig sett Bingo som bög, men nu när du säger det känns det som en solklar förklaring på väldigt mycket.

2011-03-28 @ 19:01:17
URL: http://smugglosmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!