Ännu en dag

Min tillvaro är inte särskilt händelserik för tillfället. Det känns ärligt talat lite som att jag skolkar från jobbet när jag går hemma på det här viset och drar benen efter mig. Jag inser dock att jag inte hade varit någon vidare tillgång på jobbet när jag måste vila i 45 minuter efter att ha tvättat håret och en promenad föranleder en hel eftermiddags dvala i soffan framför Gilmore Girls. Så de hade helt enkelt inte haft någon nytta av mig på jobbet.

Idag dagdrömmer jag om upphängda gardiner och tar en promenad till utvalt BVC (med min förifyllda blankett) i vilkas kunniga händer jag vill lägga lilla Julias hälsa de kommande åren. Det är inte så långt, så om jag kissar precis innan jag går och kissar direkt när jag kommer hem borde det inte vara någon fara på taket. Känner mig som en pensionär med mina toalettvanor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!