Rätt patient!

Idag kom vi så äntligen iväg på besök till den kvinna som jag på ett läskigt stalkermässigt sätt snokat reda på med hjälp av birthday.se och hitta.se. Var lätt nervös när jag kom fram, för det fanns ju faktiskt en viss risk att det skulle kunnat vara en helt annan kvinna, bara född samma år och med samma namn. Förberedde mig inför att lägga av jordens ursäkt, men det var ingen annan än min egna... låt oss kalla henne Ulla.

Hon hade fått mitt telefonnummer, men varit dålig till och från och inte kommit sig för att ringa. En helt godtagbar ursäkt från kvinnan som nog ingen trodde skulle överleva våren. Iallafall blev hon väldigt glad över att se oss, och jag är väldigt glad över att ha infriat mitt löfte om att besöka henne. Har varit så fruktansvärt rädd över att det skulle vara försent, men dagarna har bokstavligt talat runnit mig ur händerna de senaste tre månaderna.


Kommentarer
Postat av: Yasmine

härligt :)

2011-07-31 @ 22:34:35
URL: http://yazesworld.blogg.se/
Postat av: Josephine

Yay! Ulla is alive! =)

2011-07-31 @ 23:28:08
Postat av: Catharina et Ebba

Sa hon något då? Om dottern din menar jag då...

2011-08-03 @ 22:17:38
Postat av: Smugglosmurf

Att det var världens sötaste bäbis förstås. Vilket hon givetvis är! Isabelle satt hos henne och snackade i sängen och brände av leende på leende.

2011-08-03 @ 23:54:42
URL: http://smugglosmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!