Amputera?

Kan någon komma hit och amputera min fot? Det är ganska bråttom, för jag tror att den håller på att sprängas. Huden på foten är spänd på ett mycket onaturligt sätt. Jag hade så gärna ringt vårdcentralen, men jag antar att de inte har några tider förrän någon gång i september, och då hoppas jag innerligt att svullnaden har lagt sig lite. Det känns tryggt att bo i ett land där vårdcentralerna har två tider per dag att boka in patienter på. Bara för det ska jag ringa och se om det faktiskt finns en chans att komma till. Kanske inte för amputation, men väl lite kortison. Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: stewis

åh shit såg bilden nedan... Eh åk till akuten?.. man behöver inte vara döende för att åka dit, utan man kan ju åka dit just för att vårdcentralen inte har några tider.. ÅK innan den exploderar!! :S de kanske inte är allvarligt, men för din egen skull liksom ,-)



Krya!

2011-07-11 @ 10:29:39
URL: http://stewis.blogg.se/
Postat av: Kikki

Inte så upplyftande kanske men delat gnäll och allt det där: Jag har bristningar på min arm efter ett myggbett för en så där 15 år sedan. Kul va? Har trevliga tabletter för besvären. Du kanske ska se till att boka in en tid på vårdcentralen i alla fall. Just in cases och allt det där. Kram!

2011-07-11 @ 11:02:52
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-07-11 @ 11:05:44
URL: http://nojesportalen.blogg.se/
Postat av: LouiseMonica

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! Kramkram

2011-07-11 @ 11:06:50
URL: http://louisemonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!