Ämnen emottages tacksamt

Är det på väg utför med bloggen? Sista inlägget (för en vecka sedan!!) innehöll en föga inspirerande berättelse om ett myggbett och sedan dess har ni inte hört ett jota. Min innerligaste ursäkter framför jag nu till er och lovar bot och bättring.

Min moder tillika makens svärmor och dotterns mormor har befunnit sig i faggorna den senaste veckan för lite intensivt umgänge med sitt barnbarn, vilket lätt försvårat eventuellt bloggskrivande. Om det hade funnits någon inspiration då vill säga. Inspirationen har varit lätt trytande på sistone. Jag emottager tacksamt förslag på ämnen. Jag går till och med så långt att jag lovar att skriva det ni ber mig om att skriva (bortsett från erotiska noveller. Det är inte min tekopp riktigt), bara jag kommer igång igen. Kul! (Tycker jag, återstår att se vad ni tycker.)

Kommentarer
Postat av: Robert Willborg

Jag vill läsa om där du syniskt, ironiskt och inte så sublimt förbannar olika "hjälpmedel" för att göra småbarnsföräldra livet lite lättare. lite syrliga och in-your-face berättelser om hur jävla korkade vissa saker av dom är, tips som verkar vara skapta av förståndshandikappade vettar i en berättelse av Astrid Lindgren och andra "hjälpmedel" där upphovsmakarna bara genom att kläcka sin idé för evigt har förtjänat en plats på en evig dödslista.....

2011-07-20 @ 12:39:40
Postat av: Elna

Jag håller med Robert! Plus att jag har ett eget förslag: Tips-tema! Du tipsar helt enkelt om bra viner, filmer, böcker, TV-serier, restauranger, barnprylar, etc etc. Vad tror du om det??

2011-07-22 @ 08:47:32
Postat av: Malin

Hahaha Robert har verkligen funderat ordentligt på det här :-)

2011-07-22 @ 09:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!