Discovery?



Såhär ser det inte längre ut i vår lägenhet. Dock var ovanstående vår första måltid i lägenheten. Den påminner mycket om alla följande måltider, givet att vi inte har något riktigt fungerande kök ännu. Mycket skräpmat blir det.

 Idag är en bra dag, för från och med idag har vi inte längre en skuld på över 2 000 000 till banken, eftersom en mycket sympatisk kvinna har övertagit den andra lägenheten. Jag vet inte om det är lättnaden över det, det faktum att det är fredag eller graviditeten som gör att jag är helt slut och faktiskt tänker gå och lägga mig alldeles strax. Det skulle också kunna vara Discovery Channel som gör mig trött. Maken älskar Discovery Channel, och vi har inte haft den kanalen innan. Ikväll har jag fått se hur tegelstenar tillverkas. Det är förvånansväckande tråkigt. Dock inte riktigt lika tråkigt som det var att se teflonpannor tillverkas. Senare skulle det vara ett program om män som får navigera de största farkosterna som finns. Bara jag som ser något Freudianskt i det här? Njä, troligtvis bara gammal hederlig penisavund. I vilket fall som helst hoppas jag att jag somnat innan det börjar.


Kommentarer
Postat av: Yasmine

gör som jag. Lägg beslag på maktlådan och ratta in TLC. Där får man frossa i brudklänningar, bebisar, häftiga tårtor och annat skoj.

2011-01-14 @ 21:47:31
URL: http://yazesworld.blogg.se/
Postat av: Kikki

Men hallå! Discovery rockar!

2011-01-14 @ 21:48:54
URL: http://theantigonish.wordpress.com
Postat av: Elna

Vad i helskotta, tegelstenar och teflonpannor??

Här har man gått omkring och trott att discovery är hybris-tv i stil med "vi är såhääääär nära att hitta livsformer i rymden".

2011-01-15 @ 20:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!