Barnvakter

Idag har jag och maken varit Joel-barnvakter. Vi har hämtat på dagis, hällt upp saft och lyssnat på olika Melodifestivallåtar, nya som gamla. Vid ett tillfälle försökte jag prega på det stackars barnet min cd med Trazan och Banarne, vilket vi alla vet är förstklassig underhållning för såväl barn som vuxna, men när han konstaterat att Olyckan inte var med på skivan falnade intresset mycket snabbt, och snart var Melodifestival 2010 åter igång. Vid förfrågan om Trazan och Banarne inte var bra fick jag det diplomatiska svaret att de är bra, men kanske lite gammeldags. Jag som trodde att jag var en cool vuxen. Jag tog däremot igen en del poäng när jag skrattade åt Hotell Kantarell.

Nu: Åtta arbetsdagar till havandeskapsledighet. Min hjärna har redan gått på havandeskapsledighet. Iallafall halva hjärnan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!