Nobel, here we come!




Jag vet inte vad ni tror, men jag tycker ändå detta känns lovande inför Nobelpriset i litteratur. Jag menar, Shakespeares samlade verk vid åtta månaders ålder? Say no more! Inte för att hon läser så mycket än, men hon valde faktiskt ut boken alldeles solokvist ur bokhyllan.

Americas next top model hamnade dock lite i bakvattnet idag på Melvins. Hon blev fotograferad av en kompis, och som han uttryckte det: "Hon log innan jag tog fotot och hon log efteråt, men titta på fotot." Och på fotot såg hon ut som en irländsk bonde under potatissvälten. Not so much with the smize alltså (ni som ser Top model vet förstås vad det betyder). Lugnt för min del. Föredrar helt klart litteraturpriset framför vinnare av Top model, även om jag förstås hade hoppats på både och.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Jepp, det gäller att suga i sig informationen ;) Ser framemot att du kommer tillbaka. Jag ska sjunga och skratta kl 06.45 - gissa om du ska få jobba?? Ska göra planeringen i helgen ... Hehe

2011-12-29 @ 20:53:06
Postat av: Kikki

Darling Newt! How I miss you!

2011-12-29 @ 21:14:35
URL: http://www.theantigonish.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!