Kapad?

Idag tror jag att min hjärna har blivit lite kapad av någon annan. Jag drabbades nämligen av en plötslig lust, nästan lite som ett tvång faktiskt, att köpa en rosa klänning till Isabelle. Så det gjorde jag. Och min hjärna är nog fortfarande lite kapad, för jag tycker fortfarande att den är vanvettigt fin faktiskt.

Plötsligt händer det. Ens hjärna blir kapad.

Ikväll ska vi på julfika hemma hos ett par vänner som är väldigt sålda på det här med jul. Eller, hon är iallafall väldigt såld på det här med jul. Han ser förvisso väldigt glad ut också på de bilder jag sett av honom på facebook med ett gäng pepparkakor. Nåväl, dit ska vi iallafall tillsammans med dottern iklädd rosa klänning. Och just nu sprider det sig en doft i vardagsrummet som låter mig förstå att jag har en kod brun att ta hand om. Ni andra kan väl ta er en glögg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rosa är fint! I lagom dos. Gen henne lite nu så slipper hon överdosera på det i pinsamt vuxen ålder. Som jag. Det enda rosa jag hade som liten var min rosapanterntröja. Jag älskade min rosapanterntröja. Sa jag att jag var kortklippt under uppväxten också?

2011-12-02 @ 17:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!