Road trip

Efter att ha fått sova en hel natt (nä, jag skojar faktiskt inte. Natt nummer fyra sedan födseln) sitter vi nu och väntar på att dottern ska vakna så att vi kan gå på barnloppis i Folkets park. Dottern vaknade faktiskt bara två gånger efter att ha somnat klockan halvelva igårkväll. Första gången var halvsju och andra gången var halvnio. Bliss! Tydligen tycker hon om att sova under ösregn och åskoväder. Själv vaknade jag vid ett antal tillfällen för att se varför hon inte vaknade, men jag är så nära utsövd man kan komma i den här situationen.

Halvnio gick vi upp och läste tidning, tittade på Gilmore Girls, tuggade på leksaker och kräktes (sista två gjorde Isabelle själv. Själv blev jag däremot kräkt på). När det var dags för vuxenfrukost somnade hon så återigen utan protest och sover således fortfarande, trots att vi bara sitter och väntar på att hon ska vakna.  

Igår var vi på besök hos Isabelles nästkusiner. Efter att resan tagit dubbelt så lång tid som den brukar, lite pga att jag ville lägga in en kiss- och glasspaus utanför Ängelholm och lite pga att dottern ville äta lunch på Hallandsåsen, kom vi fram till dessa glada gynnare:


Isabelle känner sig som en hedersgäst när mor och äldste son slåss om att få umgås på tu man hand med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!