En dementi

Idag har dottern gjort ett fenomenalt framsteg i bebisvärlden: Hon har vänt sig från mage till rygg alldeles själv! Hennes föräldrar är stolta som fjällskivlingar! Jag sa ju att hon en dag kommer att bli Nobelpristagare!

För övrigt vill jag komma med en rättelse vad gäller föregående inlägg. Det är femton år sedan maken slängde dörren i ansiktet på en förtvivlad småbarnsfar. Minst femton år sedan. Dessutom var den historien hemlig. Så berätta inte den för någon är ni snälla. För övrigt är det förstås preskriberat efter femton år. I framtiden ska jag nog inte berätta så mycket mer från makens skattkammare i min blogg. Har fått blidkan'n hela dagen efter förmiddagens blogginlägg.


Ett geni!

Apropå "ekar över hela staden" så hörs den där fecking festivalen ända hit. Tur att den snart är slut.

Och en sak till: Idag har vi träffat världens sötaste pojkbebis! Äntligen har han kommit ut från sitt gömställe! Isabelle var dock föga imponerad och sov sig igenom hela besöket. Hon har alltså ännu inte träffat miraklet.


Kommentarer
Postat av: Tant mormor den yngre

Duktig tjej! Snart kan hon byta sina egna blöjor!

2011-08-26 @ 21:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!