Det ekar över hela staden

Snacka om att ens prioriteringar förändras. Häromdagen klagade maken på Veronica Maggios låt "Välkommen in". Jag fattade ingenting.

Jag: Bra låt!
Maken: Pfft!
Jag: Va?
Maken: Men har du inte lyssnat på texten?
Jag: Eeeh, jo...???
Maken: "Grannarna har klagat sedan kvart över tio", "det ekar över hela staden". Tänk om det var VÅR granne!!
Jag: Va??
Maken: Ja, någon jävla nippertippa som har bjudit in halva stan på fest och sen spelar så det ekar över hela staden. Tänk om det var vår granne! Och tänk om vi precis hade fått Isabelle att somna. Va?! Och den där nippertippan sätter igång världens fest! Och sen BRYR hon sig inte om att grannarna klagar! Jävla sätt! Så nonchalant!!

Detta kommer alltså från maken, som för tio år sedan slängde dörren i ansiktet på en förtvivlad småbarnsfar som med desperation i rösten meddelade att han ett par våningar ner försökte natta sin dotter med tveksamt resultat. Jag bara säger... Det är intressant hur man förändras under årens gång.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

hahaha

2011-08-26 @ 18:31:25
Postat av: Kikki

Ja... det kommer i kakan och allt det där...

2011-08-26 @ 19:40:17
URL: http://theantigonish.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!