Damn you mygg!

Idag har jag varit med på ett partaj. Ett partaj för myggor på en busshållplats på Lindeborg. Min roll i partajet var buffé. Det bestod i att jag stod still med Isabelle i vagnen framför mig och lät mig mumsas på av ungefär 25 000 hungriga, kalasande myggor. Priset för kvällens mest innovativa gick till den mygga som satte sig och sög blod ur min överläpp. Som ni kanske minns är jag tyvärr lätt överkänslig mot mygg, så helt ofrivilligt agerar nu min läpp "läpp på botox-brud".

Som den hulda moder jag är kastade jag mig, en nanosekund efter att jag insett att vi befann oss på de 25 000 myggornas sommarfest, över myggnätet till vagnen, så Isabelles lena bebishud är oskuldsfullt myggbettsfri fortfarande. Det är huvudsaken, så jag lever glatt vidare med porrläppen.


Från morranochlillamy.blogg.se.

Häromdagen ifrågasatte maken huruvida Mads Mikkelsen är sexig. Och det är han ju. Frågan är varför. Önskar ni kämpa emot ett osunt Mads Mikkelsen-begär kan jag rekommendera filmen "De gröna slaktarna". Mads spelar den underbare Sven Svett som dödar folk och säljer deras styckade kroppar i sin väldigt danska slakteributik. Fast man ska nog vara en rätt speciell människa för att uppskatta de gröna slaktarna. Nåväl, vill ni låna den så bara hojta!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Mads Mikkelsen - mmmmmm yummi ;)

Har ni mygg i stan? Usch, det har ju inte ens vi här i Oxie :)Hoppas läppen svullnar av snart.

2011-08-28 @ 09:03:58
URL: http://yazesworld.blogg.se/
Postat av: Kikki

Eh, nej tack. Det är en film jag klarar mig alldeles förträffligt (för att citera en 4åring på jobb) utan. Fast han har Det, den där Mads.



Förövrigt tycker jag du måste skaffa förebyggande allergimedicin. Även det helt förträffligt!

2011-08-28 @ 09:27:02
URL: http://theantigonish.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!