Nittileaks


Magen för ett par timmar sedan.

Jag sitter för tillfället och ångrar att jag gav Filip och Fredrik en chans till. Eftersom man börjar bli lite gammal och tycker att tillbakablickar till 90-talet är en rolig företeelse så ledde det till en lätt övervikt till fördel för programidén och jag bestämde mig för att bortse från att jag har ett stadigt ökande hat för de banala männen som är Filip och Fredrik och faktiskt se programmet. På 30 minuter har tre kvinnor nämnts/förekommit i programmet.
1. En storbystad tjej som kommer ur ett Big Brother-hus.
2. En "salope" (=hora) som en av de två pellejönsarna haft sex med i Paris en gång i tiden.
3. Naomi Campbell som sagt något korkat.

Bortsett från det är det som vanligt bara män som har gjort bra och roliga grejer och bara män som bjudits in till studion. Har jag nämnt att jag tycker att Filip och Fredrik är två töntiga pellejönsar som, motsatt till vad de själva tror, inte på långt när uppnår minsta lilla Hasse- och Tageklass på sin humor? Varför är de här pojkarna kändisar?
Positiv överraskning är däremot E-Type som har ett charmigt och avväpnande sätt att driva med sig själv.  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har länge delat din syn på duon, detta ända tills jag såg Fredrik Wikingsson som gäst i TV3's briljanta "Pluras Kök". Fredrik förbluffade mig totalt genom att vara rolig, smart och precis lagom mycket. Så nu tycker jag helt enkelt om hälften av Filipåfredrik. :)

2011-04-11 @ 23:42:51
URL: http://www.facebook.com/sofia.schiller
Postat av: Isabel

Jga jobbar nu fyra nätter så pressa ut bebben då! =)Ska stirra på förlossningstavlan!

2011-04-12 @ 00:52:52
Postat av: Malin

De där pellejönsarna förstörde hela oscarsgalan med sitt snack. De pratade vid helt fel tillfällen och sa helt knäppa ointressanta saker.

2011-04-12 @ 15:00:56
URL: http://crazycatladyakamalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag brukar faktiskt tycka de är rätt bra. Nä, man ska kanske inte jämföra med HasseåTage, men ganska roliga ändå. Men det här var väl knappast det bästa de gjort. Kändes lite som de hade material för en halvtimme och plötsligt upptäckt att de skulle hålla på en timme. Kändes inte alls särskilt genomtänkt och välarbetat även om det fanns kanske en och annan minut som var lite kul. Jag tycker de var mycket bättre i exempelvis Boston teaparty.

2011-04-12 @ 17:16:32
Postat av: Malin

Jag tycker att de är alldeles för uppfyllda av sin egen förträfflighet. Dessutom pratar de alltid i mun på varandra, avbryter både varandra och sina gäster/intervjuobjekt. Dryga typer säger jag...

2011-04-12 @ 18:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!