God morgon!


Det är ändå något visst med att ha havsutsikt från balkongen. Idag ska bli en bra dag. Klockan är 07.25 och jag har redan tvättat håret (en ansträngande syssla med min kroppshydda), ätit två frukter (äpple och kiwi) och tagit min järntablett. Snart ska jag göra frukost och ska sen ta en längre och raskare promenad än igår. I eftermiddag har jag förhoppningsvis fått en plan inför framtida barnafödande och det helst innan semestrarna börjar.

(Läste just om det där med frukterna. Låter hemskt friskusaktigt och obehagligt gjort av mig. Jag menar att jag har druckit tre koppar tjäraliknande kaffe, rökt ett paket cigaretter och hostat upp en stor slemklump. Man är ju ingen Gunde Svan.)

Kommentarer
Postat av: Yasmine

:) tror nog att bebis kommer innan påskafton, du kommer missa blåkullafesten men är välkommen nästa år ;) majoriteten gissar på en pojke

2011-04-19 @ 21:56:18
URL: http://yazesworld.blogg.se/
Postat av: Elna

Själv känner jag på mig att det är en flicka! Vi får se vem som har rätt! ;)

2011-04-21 @ 08:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!