Ballerinaskor med bilaterala fotödem

Hur det gick med ballerinaskorna? Mina fellow kollegor inom sjukvården, låt mig måla upp en bild för er. Mina fötter i ballerinaskorna såg ut som... hmm... Föreställ er en äldre dam med hjärtsvikt som kommer in och har slarvat med sina vätskedrivande tabletter under en tid, bara för att de tröttnat på att springa och kissa stup i kvarten. Ni vet hur deras fötter och ben ser ut. Om de överhuvudtaget fått på sig ett par skor ser dessa ut som om de är på väg att bokstavligt talat på ett explosionsartat sätt vara på väg att tillintetgöras vilken sekund som helst för att upplösas i sina beståndsdelar och spridas över hela avdelningen. Så, mina älskade vänner och bloggläsare, såg mina fötter ut när jag tvingat ner dem i mina ballerinaskor från Benetton. Bara för att jag tycker så mycket om er har jag tagit ett foto, enkom för er skull, så att ni kan starta påskfirandet med ett skratt.


Tur att vinterstövlarna inte bränts på bål riktigt än.

Kommentarer
Postat av: Marie H

Ja, helt plötsligt såg ju mina egna fötter väldigt slanka ut, när jag faktiskt också hade ballerinapremiär idag. Passar på att tacka för dina underhållande inlägg i väntan på ditt bäbisfödande. Söndag kväll kan väl bara en bra tid att slå till på annars? Då gör man ju ändå inte så mycket annat viktigt liksom.

:) Kram

2011-04-21 @ 14:56:17
Postat av: Yasmine

:) så hemska är dom väl inte?

2011-04-21 @ 15:59:05
URL: http://yazesworld.blogg.se/
Postat av: Malin

Det gick ju bra med oknäppta gympaskor med.

2011-04-21 @ 23:02:53
URL: http://crazycatladyakamalin.blogg.se/
Postat av: Karin & Eva på Natten

Eva säger att du valt fel skor.......... Du har inga "Foppa-Tofflor" att tillgå? ;-)



En stor "Lycka Till"-Kram från oss här på natten!

2011-04-22 @ 03:44:14
URL: http://www.westways.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!