Ännu en dag i den 42:a veckan


42+ 2.

Nu börjar det ju faktiskt närma sig förlossning, vare sig den saktmodiga vill eller inte. Ifall vi inte träffar på en av de där läkarna som inte tycker att det behöver sättas igång fast man har gått 18 dagar över tiden. Läkaren vi träffade igår sa att "de flesta" tycker att det bör sättas igång efter 18 dagar. "De flesta" är ju inte alla, så det hade väl varit ganska typiskt att stöta på en sån.

Idag fick jag sista Gilmore-boxen i förlossningspresent av maken. Eftersom jag är en glaset-är-halvtomt-kind of människa räknar jag med en enormt lång förlossningshistoria, så 883 minuter Gilmore Girls är ganska bra att ha med sig in, tror jag. Jag vet att det finns konstigt folk där ute som hade sett 883 minuter av Gilmore Girls som ren tortyr, men de har bara inte ännu förstått storheten i denna episka serie.

Hur rengör man egentligen sin laptop? Min blir jättedammig mellan tangenterna jämt, och sist när jag dammsög den så lossnade s-et och sögs in i dammsugarpåsen. Det är INTE roligt att leta efter saker i dammsugarpåsar, så nu efterlyser jag ett bättre sätt att rengöra den. Allt annat är nämligen redan rengjort. Utom vår walk in closet, men där orkar jag inte dammsuga och plocka undan, så den räknas inte.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Åååhhh jag äälskar Gilmor Girls, följde serien slaviskt och har alla boxar hemma :) Prova att blåsa mellan tangenterna, lite tryckluft kan man köpa på Clas Ohlsson - alla hemmafruas favvoställe ;)

2011-04-26 @ 18:44:38
URL: http://yazesworld.blogg.se/
Postat av: Tove

Lycka till imorron!

Topps och babywipes funkar fint till vår, plus tryckluft som Yasmine sa.

Kram

2011-04-26 @ 19:19:12
URL: http://toow.blogg.se/
Postat av: Thomas

Usb-damsugare bara för att maken din ska få leka lite :0)

2011-04-26 @ 20:27:41
Postat av: Elna

Fin du e gumman! =) Lycka till med förlossningen!

GG är en av världens bästa serier och de som hävdar annat har inte orkat lyssna på dialogen. Av en händelse är de som klagar ofta män...!

Laptop-rengöring sker häromkring med dammvippa, microfiberduk och lätt fuktat hushållspapper. Funkar finfint!

2011-04-27 @ 09:11:17
Postat av: Kattis Korv

GRATTIS igen för bövelen! Satte det igång själv eller fick du hjälp? Vad kommentaren ovan anbelangar, om att de som inte gillar GG uppenbarligen inte lyssnat på dialogen, så är det JUST den (dialogen - inte kommentaren) som gör att jag så intensivt HATAR serien! Ingen konverserar i den hastigheten! INGEN!

2011-04-28 @ 21:09:06
URL: http://metrobloggen.se/kattiskorvapa
Postat av: Anette

Jag älskar GG... Har alla avsnitt hemma o har sett dem hur många gånger som helst!



Hoppas att förlossningen gick bra, grattis igen!

2011-05-01 @ 17:18:39
Postat av: Elna

Ha ha, Kattis, du har härmed gjort dig förtjänt av titeln "ovanlig kvinna" enligt det statistiska urval jag säkerställt angående huruvida folk gillar GG eller ej!



Johanna, förstår att det är svårt att njuta av vackra Isabelle och blogga samtidigt, jag testar att ringa dig ikväll!

2011-05-03 @ 15:41:29
Postat av: Josefine

Calvin Klein boxer till pojkvännen 3 par för 120 kr, Jeansklänning, Converse, BILLIGT: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-converse-skottrandiga-365-uk-4.html



OCH SÅ: Ray Ban solglasögon till salu. Först till kvarn: Helt nya med tags på + alla tillbehör. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-ray-ban-wayfarer-rb2140.html

2011-05-03 @ 15:54:26
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!