Ny lägenhet!

Nå, vad sägs om utsikten från balkongen i VÅR NYA LÄGENHET!!?

Äntligen: Adjö Nobeltorg, adjö ungdomsgäng, adjö snoozande tidningsbud som inte levererar Sydsvenskan förrän halvsju och adjö bajsnödiga småbarnsföräldrar till grannar!
Goddag havsutsikt, goda vänner i närheten, parker och stadslivet inom nära räckhåll!

Vår nuvarande lägenhet är dock på god väg att bli rejält uppfräschad. Peter har målat och fräschat upp både hallen och köket, och är på god väg att förvandla vårt maniskt blå badrum till ett stilfullt vitt badrum. Nästa vecka kommer svettiga mäklaren hit med en fotograf och tar finfina foton på vår uppimpade lägenhet, som vi sedan förhoppningsvis får hutlöst mycket pengar för. Eller bara utgångsbud går också bra.

Idag har jag varit antikrist på jobbet. Jag skyller allt sådant på graviditet, men sanningen är den att jag varit antikrist vid en hel del tillfällen innan jag blev gravid också. Hoppas att folk har glömt det och bara tycker synd om mig och låter det passera pga hormonerna.


Kommentarer
Postat av: Kikki

Kör så det ryker Antikrist!

2010-09-08 @ 21:21:36
URL: http://antigonish.blogg.se/
Postat av: Smugglosmurf

Den intet ont anande sjuksköterskan som ringde från ett vårdboende mitt i morgonarbetet fick sig en rejäl skopa graviditetshormoner. Stackars kvinna...

2010-09-08 @ 21:30:44
URL: http://smugglosmurf.blogg.se/
Postat av: CarzyCatLady

Gratulerar till nya lägenheten. När flyttar ni in? Nästa bokklubbsträff i nya lägenheten?



Vad skönt att jag fick gå hem och lägga mig så att jag slapp utsättas för antichrist. Efter 10 timmars nattarbete klarar jag mig utan antichrist även om det skulle vara du som var det:-)

2010-09-08 @ 23:30:05
Postat av: Elna

Aaaaaaaaaahhh, det är ju helt grymt!! GRATTIS, skoja du kommer dra barnvagn fram o tillbaka längs ribban! (Med mig i släptåg under semestern.) Sweeeeet som Cartman skulle sagt...!

2010-09-09 @ 07:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!