Illa

Vi välkomnar illamåendet tillbaka. Mår superilla sedan ett par dagar tillbaka. Först blygsamma gästspel precis innan sänggåendet och igår ett lite längre framträdande under eftermiddag och kväll. Idag har jag mått illa precis hela dagen.

Har dock lyckats återbörda badrummet till ordinarie efter målningen (hur snyggt som helst! Badrummet är som nytt) samt ett besök på IKEA med inhandling av sista pimp-varorna till badrummet (badrumsmatta och ny tvättkorg), billig korv och nya favoriten: kanelbulle. Därefter var det åter till sängen där jag har legat resten av eftermiddagen i form av stor barbapappa.

Igår var jag och Jenny på Bröderna M. När servitrisen kommenterar att man inte dricker och undrar om man har något att berätta, då har man druckit vin ett par gånger för mycket på samma ställe.

Ni som ringer och som jag inte har ringt tillbaka, jag kommer att ringa er så fort jag mår en smula bättre. Är dåligt social just nu, men ska bättra mig.


Kommentarer
Postat av: Elna

Ingen brådska, jag skickar FB-mess som aldrig förr! Min egen laptop-kompis har återuppstått, wohooo!

2010-09-11 @ 18:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!