Mörkt hål

Jag vinkar upp till er från ett mörkt hål. Imorse slog det mig med kraft att vi om tio dagar är stolta ägare till två lägenheter. Eller, ja, stolta och stolta. Haken är att vi inte har råd att äga två lägenheter samtidigt. Inte sådär hemskt länge iallafall. Haken är också att vi inte verkar hitta någon som vill köpa vår lägenhet. Känner mig som ett offer från Lyxfällan som inte riktigt har tänkt igenhom situationen fullt ut. Jag var så upptagen med att få Einar bort från Nobeltorget asap, att tanken överhuvudtaget aldrig slog mig att det kanske skulle ta en stund att få lägenheten såld.

Så, hör mitt desperata skri: KÖP VÅR LÄGENHET!!! Som inom kort kommer att byta utgångspris till ett lite lägre. Positivt är att vi nu har längre tid på oss att renovera den nya lägenheten. Vi har bara inte särskilt mycket pengar till att renovera den längre...  Stackars lilla Einar.

Idag har vi varit kloka och storhandlat för hela veckan OCH gjort upp en meny för hela veckan. Lite ekonomiskt sinne har vi tydligen iallafall.

Undrar förresten hur polisen i Malmö har tänkt med den där dåren som skjuter folk på måfå. När fjorton personer har blivit skjutna är det lugnt, men när den femtonde blir skjuten är det plötsligt en riksnyhet och det ska kopplas in specialpolis för att lösa skjutningarna. Är femton en magisk gräns?

Kommentarer
Postat av: Elna

Våra djupaste sympatier!! Bara RING när det passar, vi är hemma och målar sovrum hela helgen.(Jojomensan, sent ska syndaren vakna och hela den biten.) KRAM!!!

2010-10-22 @ 11:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!