Köp vår lägenhet!



Säger inte detta: Åh, i detta kök ser jag framför mig hur jag slänger ihop en inpromptu italiensk tomatsås och kokar tagliatelle till alla mina vänner?

Jag är jättenervös inför visningen. Verkligen jätte- jättenervös. Tänk om ingen vill ha vår fina lägenhet. Faktiskt är det en jättefin lägenhet, och vissa dagar kommer tidningsbudet klockan halvsex. Fönsterna är också jättebra isolerade, så man hör inte alls ungdomsgänget när man inte vädrar eller sitter på balkongen. Förresten är det där gänget väldigt lättskrämt. Om de gör något dumt kan man bara skrika åt dem att sticka, och då gör de faktiskt det. Ungdomar och ungdomar, förresten, det gänget som hänger där nu är nog bara i tolvårsåldern. Dock redan kedjerökande hela bunten. Men de ser jättesnälla ut. Harmlösa. Säkert kan man bjuda hem dem på kanelbullar om man inte är så gnälligt medelålders som jag och Peter. Vi är gnälligare än your average 30-plussare. Faktiskt. 
 
Så, för att summera: Lägenheten är toppen, tidningsbudet kommer ibland halvesex (vilket i det här området är tidigt) och ungdomsgänget blir snälla av kanelbullar. Och blir de inte snälla är det bara att skrika på dem, så försvinner de. Se, inte ett enda fel! Köp den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!