Koagulerar lagom utan hjälp

Idag har jag gått upp kvart över sju för att gå på ett tre minuter långt läkarbesök på KK. Doktorn förstod inte riktigt varför barnmorskan tyckte att jag skulle besöka honom. De goda nyheterna är iallafall att jag slipper ta läskiga Fragminsprutor (se till höger) varje dag under graviditeten.

Efter det snabbt överstökade läkarbesöket har vi druckit kaffe latte på hörnan på möllan och diskuterat hur mycket man måste tjäna på att ha ett sånt ställe. Killen som jobbar där är oändligt proffsig och trevlig, miljön inbjuder till ett snabbt besök på stående fot (delvis för att dörren alltid står öppen och släpper in kylan) och kaffet är gott. Måste vara underbar omsättning även om hyran säkert är rätt hög.

Sedan handlade vi pastöriserad brie till mig på Möllans Ost. Jag får nog skära av skalet på den, men bara att åter få känna konsistensen av brie är nog för mig.

Lägenhetsvisningen gick väl sådär. Vi har fått ett bud på utgångspriset, men killen verkar visst inte ha någon bankkontakt. Vi hoppas på nästa visning som går av stapeln på söndag. Vår fina, fina lägenhet. Folk borde slåss om att få bo här. Tror till och med vi har fått ett nytt tidningsbud, för hela denna veckan har tidningen legat prydligt på hallmattan när jag stiger upp klockan halvsex. Ungdomsgänget har jag inte sett på nästan en hel vecka. Således inget kvar att klaga på i detta hood. Förutom att jag nu börjar få besvär med att komma i tid eftersom jag läser tidningen för länge på morgnarna. I-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!