Tjatiga människor?





Jag kanske är en konstig människa, men är det verkligen bara jag som aldrig gillat Erik och Mackan, och börjar tycka att Filip och Fredrik börjar få lite väl mycket tid i etern? Filip och Fredrik har haft sina ljusa stunder (av vilka Erik och Mackan inte varit så mycket som i närheten av), men börjar det inte bli lite väl tjatigt?

Jag och Hår av Hin har en lugn tisdagsmorgon. Jag har just ätit frukost och Hår av Hin har hållit sig i närheten för att säkra en bit leverpastej från frukostbordet. Ska alldeles strax skala mig från stolen och bege mig ut i den bäbisblå staden för att inhandla en present som jag borde ha inhandlat för säkert en vecka sedan. Därefter är det dags för ett kvällspass på jobbet.

Vad säger man om fotbollen? Ingenting. Som vanligt presterar HIF uselt under press. Jag är nästan säker på att de hade förlorat om så jag hade stått som målvakt i motståndarlaget (som hade duckat för bollarna istället för att försöka fånga dem). Just för tillfället tycker jag att det fokuseras för mycket på SM-guldet. Move on, säger jag. Tycker börjar bli mycket tröttsamt att läsa om firande och guldbussar dagarna i ända.


Kommentarer
Postat av: Elna

Ja fy tusan vad HIF ger uttrycket "sämst när det gäller" ett ansikte. Man får ju skämmas. Tycker du ska gå över till vad jag kallar The Bright Side, en randig och trivsam värld. Vet du att jag bott i GBG nästan en tredjedel av min livstid? Helt galet.

... och för övrigt anser jag att erik o mackan är poänglösa och att filip o fredrik har drabbats av svårartad hybris.

2010-11-09 @ 21:50:39
Postat av: Sofia Schiller

Erik och Mackan hade sin storhetstid på P3, när de gjorde det genialiska komediinslaget "Kocken Jörgen Karmapolis". Jag har ALDRIG, helt i min ensamhet, skrattar rakt ut på en buss utom när jag laddade ner en poddsändning av denna gamla sketch. VANSINNIGT roligt. Bör lyssnas på.

2010-11-12 @ 12:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!