Meningslöst dravel

Har de senaste dagarna gått igenom en magisk trötthet. Sovit middag två timmar igår och idag, plus ett tiotimmars sömnpass natten till idag. Ska strax gå och lägga mig igen så att jag är utvilad till finfina klinikfesten imorgon. Ska försöka ta det någorlunda lugnt med tanke på födelsedagsfest i Mellbystrand på lördagen.

Idag har jag försökt hitta kläder på stan. Det var marginellt roligare än att stoppa fingrarna i halsen och kräkas, bara mindre produktivt. Hittade inte ett jota, mer än en hundralapp på golvet i ett omklädningsrum, vilket iochförsig kändes väldigt givande. Inte ofta man går hem med mer pengar än man gick ut med. Alltså blir det som vanligt imorgon, en svart klänning med högklackade skor som kommer att göra ont efter tio minuter. Jäkla Chic-tidning som inte alls har hjälpt mig!

Varit mycket duktig i vinkonsumtionen denna veckan och enbart druckit igår, eftersom jag varit ledig idag. Ja, jag vet att det är så normala människor gör, men jag är ett specialfall. Men te är ju också väldigt gott. Mycket godare än vin, ja, så är det.


Den lilla svarta...

Kommentarer
Postat av: Elna

I hear ya! Kan allt om abnorma sömnbehov och shoppingfiaskon, skoja parallella liv...! =)

2010-05-30 @ 09:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!