Hör näverluren kalla

Jag slår vad om att ni inte visste att det finns en film som heter Sound of Näverlur. Men det gör det. Den omnämns till och med som kultfilm på baksidan, och den kostar som ni ser 169.90:-. Vill ni köpa denna eminenta film så finns detta exemplar på Kvarnvideo i Malmö, för övrigt den mest välsorterade butik vad gäller DVD-er som jag kännner till. Köpte Himmel över Berlin och en gammal Agatha Christie-film med Peter Ustinov som Monsieur Poirot Är det fint väder imorgon kan ni tacka mig, för jag har en inplanerad slappa i soffan och titta på film-dag imorgon, och då brukar det alltid bli strålande solsken.













Efter att inte ha köpt filmen om näverlurar drack vi kaffe på Lilla Kafferosteriet. Peter övade på sin byfånevinkning:



Nu sitter jag med en massiv huvudvärk som jag försöker bota med vatten och strax lite vila. Ikväll ska vi besöka Jenny och sedan gå ut och rulla hatt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Så ni köpte inte Sound of Näverlur? Trodde ni gillade att kolla på skumma filmer... ;)

2010-05-17 @ 20:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!