Midsommar i Kiatorp


Peter är lite coolare i trädgungan


Och älskar luftgeväret som jag är rädd för


Inför första doppet



Badbryggan by night


Mitt livs första gädda. No worries, den lever fortfarande.


Aslan- coolaste katten i bil sedan... skivat bröd?


Nu är vi åter i säkerhet vid Nobeltorget efter mer än tre timmars bilfärd från Småland. Aslan var först väldigt skeptisk till att färdas i bil någonstans, men hon vande sig snabbt och efter ett par otillåtna turer till gaspedalen satt hon oberörd högst upp i baksätet och cruisade. Bonuspoäng var att hon denna bilfärd valde att använda sin kattlåda för sina behov istället för bilgolvet.

Igårkväll fångade jag mitt livs första fisk- en gädda. Vi var ute i nästan tre timmar och fiskade och efter två och en halv fick vi vårt första och enda napp. Peter var human (fisklig?) och tyckte vi skulle slänga i den igen, vilket vi gjorde. Förhoppningsvis simmar den nu åter oberörd i Kiasjön.

Imorgon väntar arbete efter en veckas ledighet. Hade nästan önskat att det var mer nattjobb. Så länge sedan dagjobb att jag känner mig ovan. Ikväll väntar slappande och grillad kyckling.


Kommentarer
Postat av: Elna

Aslan - vägarnas drottning. Kom osökt att tänka på Iggy Pops "The passenger" när jag såg henne, kan riktigt se hur hon sitter avslappnad och diggar till motorljud och skön road trip-musik...!

2010-06-27 @ 19:17:39
Postat av: Kikki

Åh! Fina kusin!

2010-06-28 @ 16:44:53
URL: http://antigonish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!