Årets hittills tråkigaste dag

Idag har jag haft tråkigare än tråkigast. Höjdpunkten på dagen har, yatzyförlusten och regnet till trots, varit Fåret Shaun som jag ramlade på på dansk tv när jag trodde att mina inre organ skulle förtvina bort i tråkighet. Fåren gjorde HLR på en säckpipa. Jag skrattade så att jag grät en liten tår. Nu skrattar jag inte längre, utan har återgått till att ha det fruktansvärt tråkigt. Maken hjälper inte till, för han har det om möjligt ännu tråkigare än jag. Han ägnar sig åt att ungefär var trettionde minut hoppa jämfota upp och ner under ett plågat "Jag har tråååååkigt!! Hitta på något!!". Sedan sätter/lägger han sig ned igen.

Strax åker vi till Nina och Joel för att officiellt överlåta Isis till deras familj. Peter tror att vårt möte med Isis ska bli som när de där 70-talstjommarna återförenas med lejonet Christian i Kenya. Det tror jag också. Å andra sidan är det så Isis hälsar alla människor. Och så är hon ju mycket mindre än lejonet, så jag tror inte att vi ska lägga upp det mötet på youtube.



Kommentarer
Postat av: Elna

Krax krax! Tänk att du o peter lyckats visa upp slående likheter med gamarna i djungelboken!

"va ska vi hitt' på?"

"vet int', hitt' på nåt!"

2010-06-11 @ 17:18:32
Postat av: Nina

:-) nu kunde jag läsa. D blev ju lite som djungelboken. Nöjd över att ni finns kvar men nöjd med sina nya människor oxå tror jag

2010-06-12 @ 10:39:42
Postat av: lucke

Najs blogg du! :P

2010-06-12 @ 10:52:01
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Kattis Korv

Om det ändå fanns något sätt att virtualisera gamla alster så att de kunde överföras till dig och underlätta timmar av tråk. Det finns det nu inte.

2010-06-14 @ 21:59:02
URL: http://metrobloggen.se/kattiskorvapa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!