Ögonbryn

Såhär går det när man går till en ny ögonbrynsplockare/färgare. Jag är så glad över att jag nu får se ut som en turkisk mattförsäljare på ögonbrynen.

Idag har jag assisterat vid två ultraljudsledda bronkoskopier (EBUS för de insatta) och tack vare en trilskande diskmaskin där bronkoskopen skulle diskas kom jag hem ungefär en timme senare än vad jag hade planerat.

På vägen hem gick jag på impuls in till kvartersfrisören eftersom mina ögonbryn under längre tid lämnat mycket övrigt att önska, och för attt min ordinarie klippa till plockare inte har någon tid förrän i augusti. Att plocka dem själv kommer inte på fråga. Det hade tagit fem dagar. Jag plockar ett, hoppar upp och ner av smärta i tio sekunder, plockar ett till och så vidare. Bättre någon annan gör det. Eller kanske inte, som ni kan skåda på bilden.
Medan ni skrattar vidare ska jag nu sent omsider boka in lite grejer till den planerade bröllopsdagsöverraskningen.

Tre arbetsdagar till semester. OCH tredje vinfria dagen. OCH tredje kolhydratlösa kvällsmaten. Det är en plåga att vänta på semester, så varför inte göra hela livet till en plåga i väntan?

Kommentarer
Postat av: Josephine

Men varför kolhydratfri kost? Det är ju inte direkt så att du behöver gå ner i vikt!



Ang ögonbrynen så ska jag spana in dom ordentligt imorgon bitti. ;)

2010-07-17 @ 22:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!