Kattspår


Aslan-spår i snön på balkongen.

Det är det mest positiva jag har att komma med idag. Bortsett från det överväger jag efter mammaledigheten att starta en karriär som försäljare av varm korv. Kanske någon som redan nu känner för att anställa en varm korv-försäljare i sina bästa graviditetsdagar? Tveka inte! Tror tyvärr jag har uppsägningstid på tre månader bara, men såhär i spartider kan jag nog få gå lite tidigare än så. Nu ska jag ta min yrsliga lekamen och min onda korsrygg tillbaka till soffan och iallafall vara nöjd med att jag sluppit jobba ett dubbelpass idag. Imorgon blir nog en bättre dag.


Kommentarer
Postat av: Yasmine

aaou näää, du stannar snällt på din plats. Var ska vi hitta en ny magiker som alltid lyckas få in folk?? Snart ska du få sitta på koordinatorsplatsen och rulla runt och ha det bra :)

2010-12-26 @ 20:37:23
URL: http://yazesworld.blogg.se/
Postat av: Kikki

Kram!

2010-12-26 @ 21:02:11
URL: http://antigonish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!