Trött

Dagen har varit brutal. Varje morgon när klockan ringer klockan halvsex planerar jag för hur snart jag får återvända till sängen och kommer fram till att det är direkt efter jobbet. Jag har aldrig faktiskt gjort det dock. Förrän idag. Hela dagen har jag planerat den sköna sömnen som skulle följa direkt efter hemkomsten. Och den kom. Först lite meningslös Tyra Banks show som uppvärmning, och därefter ljuv sömn tills Hell's Kitchen nästan var slut. Jag är onaturligt vansinnestrött fortfarande och planerar att få åtta timmars sömn till, alltså sänggående om en halvtimme. Som en pensionär.

Ikväll har jag suttit och bloggsurfat. Förutom den obligatoriska Katrin Zytomierska-bloggen (som har så många läsare att man kan bli grön av avund) har vi Kattis Korvapa, som häromdagen tipsade om nästa excellenta blogg, nämligen denna: http://hyperboleandahalf.blogspot.com/.

Imorgon eftermiddag kommer det hit en mäklare för att värdera vår lägenhet. Inte en dag för tidigt.

Undrar hur lång tid det tar för ett vykort att komma fram från Karibien... Jag saknar tv-vännen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!